مهندسی کنترل

آموزش و کاربردی در مهندسی برق و اتوماسیون صنعتی

مهندسی کنترل

آموزش و کاربردی در مهندسی برق و اتوماسیون صنعتی

هر کس به اندازه افق نگاهش ارزش دارد. امام علی (ع)

انجام پروژهای برق صنعتی و اتوماسیون در مشهد

شرکت نامی Endress Hauser به تازگی از یک سری ترانسمیتر دما با عنوان iTEMP TMT162  برای استفاده در شبکه FOUNDATION Fieldbus رونمایی نموده است. به گفته شرکت اندرس هازر، این ترانسمیتر دما برای رفع نیاز کاربردهای بسیار سخت، با دقت بالا و با قابلیت تشخیص خطا طراحی شده است. بدنه این ترانسمیتر در دو نوع آلومنیومی و استیل ضد زنگ تولید شده است و به منظور نصب سریع و ایمن، بخش های الکترونیکی از بخش های اتصالات آن تفکیک شده هستند.

همچنین برای حفاظت طولانی مدت در مقابل خورندگی، از ترمینال های gold-plated (دارای لعاب طلا) در این تجهیز استفاده شده است. سنسور های RTD ، ترموکوپل و همچنین سنسور های ولتاژی (میلی ولت) یا مقاومتی می توانند به این ترانسمیتر ها متصل شوند. یک صفحه نمایش از نوع backlit اطلاعات مربوط به اندازه گیری، بارگراف و عیب یابی را در اختیار کاربر قرار میدهد. نسخه هایی از این سری ترانمسیتر توانسته اند گواهینامه های مختلف Ex-Porotection را برای نصب در محیط های خطرناک و انفجاری اخذ کنند.

 

ترانسمیتر iTEMP TMT162 از عملکرد دو کاناله با قابلیت مانیتورینگ افزونگی (redundancy) و temperature drift ، همچنین محاسبه دمای متوسط و تفاضلی پشتیبانی می کند. به منظور حصول بالاترین میزان دقت در کاربردهای مهم، سنسور ها می توانند بر اساس معادله Callendar-Van Dusen یا خطی سازی (linearization) به ترانسمیتر متصل شوند.

فانکشن های تشخیص خطا که در این ترانسمیتر تعبیه شده اند عبارتند از: تشخیص اتصال کوتاه سنسور، قطع مسیر و تشخیص خوردگی سنسور های RTD/TC . به گفته شرکت سازنده ، ترانسمیتر های معرفی شده قابلیت استفاده به صورت یکپارچه در اکثر سیستم  های کنترل و مدیریت ارزیابی را خواهند داشت.

 

مشاهده صفحه محصول ترانسمیتر های سری iTEMP TMT162 در سایت شرکت Endress+Hauser

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۷
ali biabani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی